Bananorama

Sommarlovet nämar sig och skolan är nästan helt klar. Hade min sista lektion som vadmed och det visade sig att
ja hade två oskrivna texter som skulle lämns in idag så det var bara att slänga sig i i datasalen och börja skriva. Tog faktist int så länge som jag trott. Vår lärare hade enskillt snack om betyg osv, galet långa snack ! Jag fick MVG i MDK, Jihoo ! Förstår inte hur det gick till men tydligen har jag iaf gjort något bra (y)

Kom hem kring 2-3 tiden somnade vaknade klockan 6 av att syrran ville att jag skulle färga hennes
hår vilket jag gjorde. Sen spenderade resten av kvällen framför Norska hollywoodfruar ( inte värt att se !!! )
Någon " dokumentär " om annorlunda kvinnor, Sex and the city och nu 2½ män.
Jag kan inte sova..inte Andrea häller!
Jag är spel beroende se en vecka tillbaks..det är inte Andrea!
Hon tyckte att jag borde käka piller ( som någotslags motemedel )...det tyckte inte jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0