Den mänsklig trusenfotingen





Igår såg jag the human centipede med ett härligt häng. Vet inte om det var värt att sen den..den var liksom inte läskig alls med däremot var den äcklig...men inte lika äcklig som jag trodde att den skulle vara dock!
Det som gjorde att det blev äckligare var nog skådespelaren, alltså han som var psykopaten!
Han ser verkligen ut som en fosil eller typ en dinosaurie. Det var lite andra små detaljer som gjorde den äcklig men annars var den faktiskt inte alls så falig. Det man börjar tänka på är ju den som kommit på filmen...jag menar han/hon borde ju vara psyko som kom på hela tusenfoting grejjen.



Kommentarer
Postat av: felicia - livet utan min mamma.

fyfan, jag såg den där igår, så jävla äcklig!!!!

2010-06-16 @ 01:30:57
URL: http://filiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0