Lip sill

Har nyss dragit ut en tand !!! ! Jag har aldrig haft så ont i hela mit liv och då är jag helt seriös
när jag säger det ! totalt 4st sprutor, och av dom fyra togs 2st i gommen ! Inte för att
avskräcka er, men tänk er först ljudet av en nål som trycks in i gommen..det liksom knakar och lever
om. Sen så kan ni tänka er ljudet av en tång som håller fast i en tand och vickar den upp och ner.
Det låter/känns som att hela kranit är påväg ut.
Och varje gång det gjorde som ondast slant tandläkaren med tången så det lät som att tanden for lös,
vilket gjorde mig extremt glad..men så var det inte så! Varför sövde dom mig inte som dom gjorde när
jag var liten ?
 
Just nu vill jag bara skära skallen av mig eller hoppa framför ett tåg för jag har verkligen ont !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0