NåVäl

Idag har jag..shiit vad trpkigt det där lät ! Hm...
Dagen har sett ut som sådann att jag har...näe nu låter det som om jag är en medelålders morsa med det perfekta livet med min man, två barn som bor i ett lagomt stort rött hus med vita knutar och lever ett liv utan problem ?
Tror det blir bäst om jag skriver som jag började även om det låter tråkigt ! Idag har jag iaf varit hos tandläkaren och fixat lite, käkt lunch på Thaithai med mamma, köpt blommor, följt mamma till hennes tandläkare, åkt hem och käkat pizza, tillbaka till stan och hämtat hur mitt körkort på posten vid kallkälla och till sist fet handlat.

För övrigt såg jag ut som en stucken gris på körkortet men jag älskar det ! Nu har jag något att skratta åt iaf ! Imorgon ska jag gå på stan med Linnéa..om jag nu tar mig upp i tid det vill säga !

Och bara för att gnälla på något !


Så måste jag ta tillfället och uppmärksamma en sak ! Det senaste månaderna/halv året har det varit något fel på mina tangenter på min dator ! Har inte orkat gnälla över det fören nu ! Även fast jag trycker på en bokstav, tecken eller siffra så skrivs det inget mellan varven ! Det är svårt att förklara men jag kan skriva en mening utan att fixa till det rättstavat ( eftersom att jag alltid måste fixa till det )

Här kommer orättade meningen ( även fast jag trycker rätt )

Hej jag hete Ida-Mria Lundin Nordqvist, bor å älvbrinken 3 i Rneå ch jag hatar mina tangenter på mn dator!

Fattar ni vad jag menar nu ? Den hoppar över och gör lite som den vill och det gör min sjukt förbannad och jag tappar lusten att skriva över huvudtagt ! Förbanade skit dator !
Det här är också en förklaring till att det ibland är "felstavningar" i det jag skriver !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0