Zooom

Idag var jag på stan med Linnéa och Jenny. Alexander hängde på ett tag men drog senare för att han skulle pumpa upp sig till en riktig karl på Helex ! Jag gjorde en igen nytta alls och jag lovade mig själv innan jag for till att jag inte skulle köpa något men det gjorde jag..jag borde ha spö !
Har även hunnit med att köra Jog:r till Sundom. Jag hade Alexander som last och mötte sedan upp Linnéa, Jenny, Jonsson, John och viktor. Vi fikade, grillade, dansade och snackade skit sen drog jag hem.
Det var sinnessjukt kallt och min hand frös nästan fast på gasen !
Har lite filmer jag borde mixa ihop och lägga upp. Kanske hinner göra det ikväll, om inte det gör jag det imorgon för nu ska jag duscha !
Btw Linnéa, ÄT MAT !! Jag vet att du vill ha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0