Fläskigt värre !

Av någon anledning har jag blivit sjukt seg på att uppdatera men nu ska jag försöka bli bättre på det.
Kan ju inte svika mina 0st läsare + mamma, vore ju att för dumt! Igår sov jag och mina 4 vänner hos erica.
Vi käkade och sen myste vi resten av kvällen, precis som jag vill ha det !

Tänkte strax gå och lägga mig men först tänkte jag skyta om min nya Tv och hemmabiosystem högtalar grejjs !
Fick det när jag städat rummet, känns ju bra att det lönar sig någon gång att göra det !

Så nu blir det att ligga och steeka i min feta dubbelsäng med min 46 ( ? ) tum stora plasma skärm med surroundljud.
Försöker inte alls göra er avundsjuka...inte alls...inte alls...Sov gott för det ska jag göra ;) heheheh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0