Freeeday

Idag är det somsagt freda oh dagen har bara varit emot mig.
Dagen började hemma hos Jenny och mot min vilja tog jag mig
upp för att ha min första lektion med Uffe-Boy. Efter det hade
vi 3h matte med Gammel dansken. Det är lite sårt att förstå vad han
säger eftersom han är dansk men det är bara att lossas att man fattar
och le ! Inte nog med att han pratar så man inte förstår så luktar
han så konstigt..går inte riktigt att placera. I slutet av lektionen
satt jag och mina vänner i ett grupprum oh lekte med en tejprulle.
Försökte rycka lös hår och hud, väldigt lyckat och onödigt men
helt klart ett tidsfördrigsom heter duga. klockan 14.10 börjar
idrotten och vi hade skridskor...skit kul -.-'
Linnéa är ingen riktig skridskoåkare så jag drog henne hela vägen
till bergnäsbron och tillbax för att hinna med bussen.
Ajja får ju se det som något possitivt, dubbelt så mycket motion.
Trött och lökig bussresa hem och raka spåret in i duschen.
Något skummt hände med tiden och för det känns som att jag bara hann duscha
så var klockan sex och jag skulle käka. Magen fylldes med sliskig pizza samt
cola och godis.
Jadu var har jag mer hunnit med ? Suttit framför datorn och försökt fixa lite
saker men det funkade inte. Kollat på lite gamla/nya bilder och jag lägger
nog upp någon om jag orkar när jag skrivit klart.

Snart kommer Jenny och Erica och sover hos mig. Skönt för jag
känner mig så ensam fasten jag har ju Toya men hon säger ju inte så mycket
utan bara smackar. Vi kommer säkert se på tv, käka eller något sånt.

Imorgon ska Linus åka i en skidtävling och jag har lovat att komma och
hejja på han och det börjar klockan 12 så får ju se till att göramig klar tillsdess osv.
Nu okar jag verkligen inte skriva mer plus att jag ska börja gå till bussen och möta upp
Jenny & Erica. Skriver kanke senare Pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0