Sauna

Det här är andra dagen jag vaknar upp och tycker att det känns som söndag ! Som sagt jag vaknade och drog mig direkt till matbordet för att käka lunch. Sen skulle hjälpa att baka till dopen men jag bode avskyr att baka och är sjukt dålig på det. Finns det något mer jobbigare när det kletar, slyger, skvätter saker överallt ?
Jag skulle iaf baka två drömtårtor. Den första blev för tunn och bränd och den andra helt okej.
Efter det var klart slängde jag mig tillbaka i sängen för att spela sen fick jag den briljanat idén att fara och träna eftersom att igår när jag egentilgen tänkte göra det så var det fullt med tanter på kärring sim så då fick det bli idag.

Tog med mig Daniel och började först med typ 25 längder. SAUNA TIME . Ser ytterligare +75 längder.
Så jag har alltså simmat 1,7 km idag! Dom borde ha typ musik eller något när man simmar för det är ju så
sjukt tråkigt annars. Var helt själv i hela dusch,bastu och omklädnings rums delen så chillade på ganska hårt i bastun. Hade kunnat ligga där i flera timmar men det plötsligt hör jag hur några fötter närmar sig duschen. Duschen Jag kännde hur min miiin sakta men säkert ändrade sig till den klassiska -_-' ( suck minen ). Slut på det roliga så det vara bara att kliva upp och gå. Påväg ut kommer tanten och hela min kropps fylls av ångest..jag vill inte bli gamal !!!!

Ajja nu är jag iaf hemma och gör inegn nytta alls. Lyssnar på musik och spelar..tjoohejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0