Save him

Vad ska man skriva närman inte orkar skriva men man känner sig tvungen till att skriva?
Har skaffat Voddler idag i fall att någon ville veta det. Började se en film men blev less
redan under tiden filmen skulle starta det vill säga reklamen som spelas innan.

Nu ska jag plocka upp kläder från min nuvarande garderob ( golvet ) till
den garderob de egentligen borde ligga snyggt och fiin hopvikta i !

Kan se mammas lyckliga min samtidigt som hon tänker:
Vad har hänt med henne ? framför mig eftersom hon senare antagligen
kommer att läsa det här -.-'




Kommentarer
Postat av: Mamma

Duktiga lilla stumpan.Älskar dig!!

2010-03-22 @ 08:55:55
Postat av: Mamma

Duktiga Lilla stumpan.Älskar dig!!

2010-03-22 @ 08:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0