Trögare får man leta!

Ska upp klockan 05.30 imorgon och måste radan nu börja planera hur jag ska gå till väga
för att inte försova mig. Tänkte ställa en extra väckarklocka för att bli påminnd 4 ggr om
att jag faktiskt ska upp så jag hade tänkt att låna min bror daniels mobil. Den låg i hans rum
men när jag tog den upptäckte jag att den var urladad så jag satte den på laddaren och gick till
han för att kolla vad pin-koden var för att kunna starta den.

- Daniel ? säger ida
- DANIEL ? säger ida
- DAAAAAAAAAAAAAIEL ???!! säger ida

ida hoppar upp i han säng och hopper tills han vaknar.

- va ? säger daniel
- Vad är pin-koden till din mobil ? säger ida
- va ? säger daniel
- VAD ÄR PIN-KODEN TILL DIN MOBIL ??! säger ida
- Vaddå ? varför djifjpdis ( slöddrar/mummlar ) "säger" daniel
- Jag måste låna den som väckare, så vad är pinkoden ? säger ida
- Jag vet inte ! säger daniel
- Så du vet inte vad din egna pin-kod är ? Är du trög VAD ÄR PIN-KODEN ? säger ida
- 7, säger daniel
- Vaddå 7 ? Det är fyra siffror ! säger ida
- Ja men jag har ställt väckaren på klockan 7 ! säger daniel
- ja men vad är pin-koden frågade jag ju ! säger ida
- hdsadjaod, slöddrar daniel
- Alltså ska du ha en fet smäll ?? vad ä PIN-KODEN ?
- Inte fan vet jag, säger daniel
- Du har ju psykiska problem säger ida och tar hans väkare och går !

Och nu har jag ändå varit snäll och tagit bort många " meningar " som bara var slödder
och en massa mummel tjaft som verkligen inte gick att tyda.
Beskriver allt med bilden nedan...


-_-'

Kommentarer
Postat av: Marika

Hahahaha!!

Ida man ska vara snäll med sina syskon... hahaha

2010-03-31 @ 07:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0