Undersea volcano

Jihoo jag vaknade 05.30 idag och kom just ut ur duschen. Sitter och käkar varma mackor
samt funderar över vad jag ska ha på mig. Det är -4 grader ute så det är ju inte såå
kallt idag.. Ajja det blir väl att dra ihop nå gammel kläder. Som sagt mdk idag, inte alls
sugen på det ! Men nu när jag tänker efter så är jag aldrig sugen på det..
Efter skolan ska jag försöka få min en tid till att klippa mig någomstans. känns som att
topparna börjar ha gjort sitt nu!

0,5L saft soppa senare...


Nu börjar klockan bli för mycket för att skriva och inte ha någon anning om vad
man ska ha på sig så det är nog bästa att jag börjar dra mig mot mitt rum.
Plus att jag tror att Toya börjar få ont i benen nu när hon tiggt så länge.

Btw vet ni hur det ser ut när det blir ett vulkanutbrott under vatten ?




Nu vet ni !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0