Vill du bli min expriment ko ?


Inte kon på videon !



Alltså så är det alltid för mig. När jag hamnar vid vissa tillfällen
på aftonbladet.se så blir jag fast bland deras nyhets klipp.
Där finns alla möjliga mystiska, konstiga, hämska och
obehagliga klipp. Jag la nyss in videon på nannyn som
misshandlade barnet. Men det finns många fler klipp att se.
Rekomenderas verkligen ! Det finns

tex. En kille som spelar fijol under tiden han operarar sin hjärna. OCH
tex. en pojke som blir mobbad för att han har 31 fingrar och tår sammanlagt! OCH
tex. ett klipp på en ko som några forskare har gjort ett hål i.
Hålet används för att se hur matsmältnigen funkar och hur den
"reagerar" på vissa foder/mat de får. Ser sjukt hemst och
grymt ( på ett negativt sätt ) när en av forskarna sticker in
Handen/armen i kom och vevar runt med maten och plockar ut lite för
att kolla. Sen när de är klara så stänger det locket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0