Det här är en rubrik

Dagen började för tidigt för min del, jag tog mig upp och gjorde nationella.
Dock gick allt åt hälla vete för att jag suger på sånt och var inte alls konsentrerad..
så less. Slutade kring 3 tiden och tog den första bussen hem. När jag kom hem
upptäckte jag att jag ville träna så jag tog första busse in till stan igen.
Tränad med Erica sen så kom Jenny en sväng förbi. Blev att ta en fika på
Roasters med henne och Viktor sen. Nu är jag hemma och sitter/ligger i soffan..
funderar på om pappa försöker gasa ihjäl mig eller vad sjutton han sysslar med för
det luktar bensin/olja/disel i hela huset. Försökte nyss käka men allt jag åt smakade
bensinblandning så jag det fick vara. Nu ska jag ta en dusch och tvätta bort all
orenlighet.

Btw Grattis morfar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0