Hood

Gårdgen var mys och natten spenderades med Jenny. Vaknade av att jenny satt framför mig
redo att fara. Sjukt trött och hängde inte riktigt med, jag var iaf säker på att jag inte skulle somna
om villket jag gjorde och vaknade upp igen av att solen tyste in i mitt rum och då var klockan kring
11 tiden. Hann inte ens fatta att jag hade vaknat så ringde Linnéa och för att hon skulle hämta sin
väska hon glömde här igår.

För övrigt är det sjukt varmt ute och är nu på väg att dra ut på balkongn för att måla
om mina naglar samt sola. Det är torsdag och vi är lediga. Härligt !!! En annan sak jag
tänkte på var att jag är sjukt sugen på galss...tror det kan ha något med värmen att göra.
Ajja nu orkar jag inte spendera min lediga tid här framför datorn, pusshejs !


Det här sägs vara den sista bilden någonsin av titanic innan den sjönk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0