Om jag kunde drömma

ESÄÄN ÄR ÄNTRLIGEN KLAR :D Jag har skjutit upp det för länge men nu kännde jag att det var dags
att göra någt åt det så jag tog mina papper och knallade en trappa ner för att sätta mig vid
" skriva läxor datorn ". Tog inte länge alls, det som drygade ut tiden var nog mitt vänstprasslande på
facebook. Den här veckan känns helt underbar, har liksom bara två dagar skola kvar eftersom vi är
lediga torsdag och fredag. Har även hört rykten om att det ska bli sinnesjukt varmt i helgen så känner
på mig att det blir att vara ute och steka en hel del. Det börjar mer och mer att kännas som sommar och
bara tanken på det gör en så lycklig. Nu hade jag tänkt att se om jag hittar något käk, om inte det blir det
iaf en dusch, tv samt och bok läsning. Puss sov gott ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0