Storm i solen

Ännu en varm dag ! Om jag fick bestämma så skulle jag låta det vara såhär varmt
resten av sommaren...men nu är det ju så att jag faktist inte får bestämma...
Idag har det inte hänt så mycket. Drog in till stan med 09.00 busse gick på stan
och slösade pengar drog till skolan och hade engelska nationella sen svenska.
Slutade 14.40 och drog in till satan för att käka och äta glass vilket vi gjorde vid
KH. Sen så gick jag lite mer på stan och spenderade lite mer pengar, 17.10 bussen
hem. Slamsade på hemma som vanligt,kväls promenad med Fiia och Alice, dusch
och nu ligger jag här igen...lite lyckligare lite tröttare än sist ! Har nämligen fått
min nya laddare till datorn som jag beställde i tisdags.

Det där var inprincip hela min dag..intressant i know ! Nu ska jag sova Gnight !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0