Toy story 2

Som sagt söndag idag. Vaknade för någon timma sen av att Fiia bad mig att kliva upp.
Jag försökte svara med ett : Jag jag ska..men det kom inte framett ord. Min hals är
var lika död som resten av min kropp. Har ont överallt..hade liksom inte suttit fel med
massage eller något annat som skulle kunna heala mig.
Egentligen hade jag velat dra och träna men det kommer bara göra allt värre..fast jag vet inte..

Just nu ligger jag i sängen och kollar på Toy story 2. Har faktiskt aldrig sett den. Inte 1:an eller
3an heller. Har snart sett halva och är helt inne i filmen, värd att se om man har tråkigt. Måste bara till lägga att
jag älskar den gröna dinosaurien men kort små armar :D...det var något med jag skulle säga men jag glömde helt bort vad det var :(

Fyller år om fyra dagar..börjar känna hur jag får ont i ryggen, hur rynkorna och dom gråa
hårstråna börjar tränga fram..inte lätt att bli gammal..



Kolla vad söta dom är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0