Do did done

Ligger i sängen och funderar lite. Tänkte att det var dags att skriva ett lite mer vettigare inlägg, men jag kom genast på att jag inte riktigt gjort något vettigt som bör skrivas ner. Eller jo vänta nu ! Jag har ju käkat middag hos Fiia och Jon idag ( igår också ) vilket ar riktigt gött. Taackar för go käket sistah.

Började klockan 12.30 idag. Hade matte prov på geomerti som gick hyffsat bra. Ända sen våran riktiga matte lärarevarit borta har jag inte fått något gjort, det är liksom ingen som håller koll på oss. Vi har ju en vikarie..men det är lite svårt att se henne som en matte lärare. Enligt mig känns det som att en mattelärare måste vara sträng och "bestämd" för att man ska orka försöka lära sig allt. Våran nuvarande lärare Ylva är som en liten..hur ska jag beskriva henne ? Damråtta ? Något som inte är så gammalt men ser ändå gammalt ut ? Grått ? tyst ? Näe jag vet faktiskt inte...TRÅKIG ! Det var precis det ordet jag letade efter! Jag har bara lust att doppa henne i en burk målarfärg och rulla henne i strössel så det iaf blir lite färg på henne!
Näemen Ylva är väl bra, ska inte klaga!

Det känns som att det är massa saker jag gått och tänkt på men kommer inte på vad det är. Sjukt frustrerande när man nästan kan känna att man har orden på tungan men man vet ändå inte vad det är...Orkar inte tänka längre vad det kan vara för nu ska jag duscha sen sova för imorgon ska jag upp och jobba i Boden sen till Lule, blir att sova i stan också :)


Känns som att man kan klassas som en ÄKTA hårding när man börjar
operera sig själv ! Är inte säker men tror jag läste något om att denna
ryska läkare (?) på bilden hade något problem i magen och han var den
ända som kunde operera sånt på hela sjukhuset så han fick göra det på sig själv ?

Kommentarer
Postat av: felicia - livet utan min mamma.

men uuuuuuh, haha.

2010-05-29 @ 15:47:01
URL: http://filiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0