Zebrahh

Sov morgon idag. Känns grymt skönt att för en gångs skull inte försova sig på en måndag. Gick och la mig kring 01.00 tiden igår/morse. Datorn var av och tv:n också men lika väl kunde jag inte sova. Ena sekunden var det för varmt och andra sekunden var det för kallt..plus att sängen var obekväm ( som alltid är bekväm ) och det var på tok för ljust för att jag ska kunna sova. Jobbigt att ligga vaken och tänka på att det är för ljust för att sova när man och andra sidan vet att ju mer jag tänker på det blir det ju ljusare blir det.

När jag kollade på klockan en sista gång var den kring 04.00 vilket betyder att jag sovit ca 3 hårda timmar inatt.
Där ett tag kändes det inte ens värt att sova eftersom jag snart skulle dra mig upp till skolan.
När jag kom till skolan satt jag vid datorn och tog det lugnt eftersom mina gruppmedlemmar inte var närvarande så jag kunde inte göra något alls. Filmarbetarprogramet (?) hade någon sorts redovisning på Lillan av sina arbeten det vill säga kortfilmer och lite reklam. Ganska roliga att se på faktiskt. När vi sett klar dom fick vi sluta så jag tog en sväng på stan med mina vänner för att hitta något fiint att ha på sig till helgen men det misslyckades totalt...ingen av oss hittade något som dög.
Nu är jag iaf hemma och sitter här och försöker skriva klart min Essä..gör jag det..NÄE jag sitter här och skriver ett mega inlägg istället. Jag fryser sinnessjukt mycket och är så himla sugen på en varm dusch eller ett varmt bad men jag vet att jag bara skulle somna efter jag gjort det och då kommer jag vara uppe hela natten sen vilket inte alls är någon bra idé eftersom att imorgon börjar vi 08.15 enbart för att ha nationella..jag hatar nationella...jag hatar engelska...jag hatar att börja 08.15...
Jag ber nu till gud att jag inte ska försova mig!!! Om det finns någon snäll person där ute som läser det här så är det bara att ringa eller sms mig för att väcka mig klockan 05.30 !!! 076-19 56 457
Okeej, nu börjar klockan dra iväg och jag har fortfarande inte fått något gjort så pusshejs så länge! ♥

 

Shiit ni borde verkligen kolla in den här länken
grymt obehagligt!

http://makeitrock.com/

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0