Black box

Jag kom och börja tänka på en sak som jag alltid tänker på när jag går ut ur toan på kvällarna när jag duschat. Jag duschar varje kväll. Det är en sak som jag måste göra och om jag inte gör det så kan jag inte sova. Eller jo om någon sover med mig eller om jag sover hos någon så behöver jag inte göra det. Men i alla fall när jag är klar och ska gå ut så är det ju massa lådor i toan och om någon är öppen så måste jag stänga igen den för annars är jag skit rädd att jag skulle höra någon låda stänga sig själv när jag gått ut. Det låter skit skumt men det är en fobi jag har och det känns verkligen att det kommer att hända om jag inte stänger dom. Borde nog försöka arbeta bort det här.
Ser på en film nu och så var det en som spelar komiker ( och är komiker på riktigt ) och frågade sig själv: det ända man hittar från plan som störtar är ju svarta lådorna som dom alltid snackar om, varför gör man då inte hela planen till en svart låda ? sant ! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0