Idol

Hah insåg nu vilket hat jag har åt viltSkav, renSkav sendragSkav vad det nu heter jag avskyr verkligen det.
Jobbigt att ens vistas i matsalen när man ser folk som sliskar i sig denna grejj som jag vägrar platsa till gruppen mat för det är inte mat, uuh!
Nog hatat för idag! Igår var jag på Idol gen rep. Fick biljetter av vår allas kära Linnéa, tack ! Det var ändå rätt kul att se hur det egentligen ser ut. Man är ju liksom så van att se allt på tv. Nu blir det att se idol igen fast denna gång hemma i sägen..eller soffan.. Ajja Peace out!
Lite bilder från idol!
Kolla in min äkta skomakar tumme PLUS tjejen i vänstra hörnet som 
smyg kikar in i kameran....mysis

Kommentarer
Postat av: hej

HAHAHAHAHQ!!!!!!

2010-11-13 @ 15:46:00
URL: http://kexo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0