Mini Anne

Kalla mig övningskörnings kungen ! Näe men seriöst jag har övningskört omanligt mycket dom senaste dagarna. Känner äntligen att jag börjar få lite tag om det. Det är som sagt inte alls länge till jag fyller 18 år och då ska jag banne mig ta körkort.
Jag har även gjort min ARL redovisning klar. Det blev så svårt att försöka göra det på genom att skriva så det fick bli en film men Marika som huvudperson, tack för hjälpen!
Nu tänkte jag leta upp några kläder jag kan ha på mig imorgon så jag slipper stressa imorgon, Peace out!

Kommentarer
Postat av: Marika

Ja, jag och Mini-Anne som huvudpersoner ;) Och Linus såklart! :)



Haha hoppas det går bra för dig och att jag kunde hjälpa med något.

Kramar :)

2010-11-21 @ 20:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0