Shout

Första skoldagen är avklarad och jag försov mig inte ! När jag låg i sängen i morse och hörde att väckaren ringde så tänkte jag: Hmm klockan är nu halv 6 alltså jag skulle ju hinna om jag stiger upp om en halvtimma men då måste jag stressa och hinner inte äta. Jag var i sömmarnas värld och gjorde beslutet att fortsätta sova så jag stängde ögonlocken sen PANG! Insåg jag hur dumt det skulle vara så jag klev faktiskt upp.
I normala fall somnar jag om ( eller så hör inte väckaren, eller stänger av den när jag verkligen sover och inte fattar alls vad jag håller på med ) och sover så länge jag bara kan.
Tisdagar betyder att jag har idrott med vår kära QV. Smart som man är så hade jag redan lämnat idrottskläderna i skåpet innan lovet så jag slapp ta med mig väskan. Jag trodde även att i väskan som låg i skåpet med idrottskläderna inte bara innehöll det utan också matteboken. Jag vet stensäker. Så när jag var klar på morgonen så började jag traska iväg till bussen och tänkte på vägen att det var skönt att inte ha någon väska och att allt redan fanns i skåpet....MEN sen så kom jag ihåg...Matteboken la jag i min hylla tillsammans med miniräknaren, skrivhäftet och pennfodralet när jag hade storstädning..kuuul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0