SLÄCK LAMPAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det börjar närma sig vinter och klockan hinner knappt bli halv 4 så är det mörkt ute. Jag älskar när det är mörkt ute.
Det är skönt och speciellt när man ska åka buss. Idag slutade jag 5 och såg nästan fram emot att få halv sova på bussen. Jag kan inte sova när det är ljust men nu är det ju som sagt mörkt så d går det ju. Väl inne i bussen sätter jag mig så skönt som möjligt och bussen börjar rulla. "klick" en lampa tänds. Alltså såklart ska någon ond människa tända en lampa !!!!!! Vem gör så ? Tror inte det bara är jag som störde mig på det. 5 minuter senare..."klick" en lampa till  tändes !!! Jag kände att jag var nästan be rädd att ställa mig upp och slå sönder deras lamor MEN jag kröp in i luvan och somnade.

Kommentarer
Postat av: marcus

Söt du är :')

2010-12-01 @ 19:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0