Full steam spacemachine

Torsdag idag ! Började klockan 11.5o som alla andra torsdagar, vilket är min ända sovmorgon. Kom och börja tänka på att jag hade nog inte överlevt MUM:en om jag inte haft sovmorgon och inte slutade för dagen ( bara en liten parentes är en bra förklaring på varför )
Har hängt med Alice sen jag kom hem dvs kring 3-4 tiden. Fiia är ute på annat håll så någon måste ju hålla koll på Alice..hehe!
Nu kom på vad jag behöver! En liten traktor som får plats i mitt rum så när det blir stökigt som det är nu så kan jag bara skotta bort allt ut genom fönstret..shiit inte lätt att vara smart..
Näe nu ska jag göra mig redo för ett bad Peace Out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0