För all tid

Nu känner jag för att skriva. Har precis gått en promenad med två av dom mest underbara personerna i mitt liv. Fiia och Alice. Hade inte riktigt tid att skriva igår men vill bara säga tack för att du finns och glöm aldrig någonsin bort hur underbar du är. Det hade varit enkelt att kunna beskriva dig med ord men det är helt enkelt omöjligt hur mycket jag nu än försöker. Jag älskar dig verkligen dig och grattis ännu en gång min lilla, stora syster! ♥
Igår var det en konstig dag. Kände mig konstig i hela kroppen. En vana jag har är att alltid sova med persiennerna stängda på ett visst sätt för att man verkligen inte ska kunna se ut därifrån jag ligger och sover. Eftersom det är en balkong utanför mitt fönstret är jag så sjuukt rädd att om jag skulle se ut skulle jag se någon bakom fönstret som står och tittar på mig.
Men av någon anledning sov jag med uppdragna persienner. Nu när det är så mörkt ute ( vilket jag älskar ) så ser man varenda liten stjärna som lyser på himlen. Dom som egentligen är så stora men ser så små ut. Om jag kunde hade jag samlat ihop alla och proppat hela rummet fullt. Tanken på att man kan köpa en stjärna, alltså en riktig stjärna gör mig helt gaalen. Förstår ni en helt egen riktig stjärna. Tänk att bara kunna peka på himlen och säga:
- Det där är min stjärna
Den tanken gör mig varm i kroppen.

Kommentarer
Postat av: Fiia

Jag älskar dig så mycket. Min lilla lilla ängel Ida <3

2010-10-16 @ 22:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0