Blood baby

Ja jag erkänner, sist jag bloggade vilket var i söndags (?) då jag skrev allt jag hade tänkt göra
ex städa rummet, övningsköra hämta ut paket osv. Jag gjorde inget av dom. Det är tisdag
och jag har inte hämtat ut mitt sabla paket. Tror helt ärligt att det inte en ligger kvar på posten.
Det har nog legat där för länge så dom har nog skickat tillbaks det! Har 50min på mig att åka
och kolla upp det innan dom stänger..vad tror ni? Kommer jag att hämta ut det för en gångs
skull eller är detta ännu ett försök till att lura mig själv och tro att jag helt ärligt kommer orka
hämta ut det när jag egentligen inte orkar.
Ikväll är det iaf idol Luleå. Är sjukt taggad att få se alla man känner igen plus alla som gör bort sig hehe!
Peace out !

Visste ni att...


det här är bara "dockor"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0