I dont know your name

Sov hos Erica igår och eftersom hon och Andrea började klockan 08.15 och jag Jenny Linnea började inte fören 11.50 fick i sova vidare medans dom var tvungen att dra sig mot skolan. Några timmar senare var det våran tur att ta sig upp, helt ok morgon..ända tills vi skulle gå till bussen! Jovisst regn kan vara skönt och mysigt ibland men det var det verkligen inte idag. Om jag hade kunnat ta mig upp till molnen hade jag slagit skiten ur varje förbannade skit moln !!
Som 3 blöta hundar kom vi 10min sent till datan (y) Allmänt sleeeek lektion! 15.15 bussen hem sen kom Alice som jag skulle vara barnvakt åt under tiden Fiia var på träning ! Nu ska jag kila iväg till mormor sen vidare till Fiia!
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0