Oh lala

God morgon god morgon ! Vaknade just av att Kiwi skällde på balkongen, fast
det var väl lika bra eftersom klockan är typ halv 1. Låg och tänkte på ad jag måste
göra idag och det finns bara två saker..eller det finns hundra saker jag måste göra
med två stycken som är myckeeet viktigare. Jobba Matte och städa..städa städa städa!
Mitt rum ser ut som..jag vet inte riktigt vad!
Nu måste jag klä på mig sen ta ett ryck och börja städa så jag inte behöver göra det inatt
för det ska vara klart idag !

Kommentarer
Postat av: Marika

Haha Sorry!!! Hon har ju sitt.... LILLA hårda skall lilla skithunden :P



Kramar :)

2010-09-22 @ 09:26:01
Postat av: IdaMLN

Jamen det var ju lika bra ! Skulle ju ändå kliva upp! :)

2010-09-23 @ 19:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0