Grattis Daniel

Nu får jag ju dåligt samvete ! Såg just att jag har haft ovanligt många läsare utan att jag ens engagerat mig att skriva här så fåra väl dra ihop några rader.
Praktiken går bra ! Jobbar med Ipara och Maria den här veckan. Vi tänkte skriva lite om Luleå Basket osv så på onsdag ska jag se deras match och sen se LFs match på fredag så det blir väl kul får vi ju hoppas.
Fick just en massage av min kära syster så nu ska jag njuta klart av kvällen och sen se BB. Puss
.
Idag fyller min bror 15 år så Grattis Daniel! Den här bilden bara älskar jag. Daniel fick en cross i
julklapp och såklart måste jag restas sönder och sen lotsas om att jag inte fattar ett skit ! he he..

Kommentarer
Postat av: ruumensarii

Hahahaha, snygga palmer mamma hade vid soffan ;)

2011-04-13 @ 18:08:39
Postat av: Mamma

Men vad är det för fel på dom nu då??

2011-04-14 @ 18:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0