Frågor och svar

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

Se det från andra sidan

 

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

En leksaksbil

 

3. Vad var det senaste du såg på tv?

Criminal Minds, precis innan jag skulle sova igår.

 

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

Skulle gissa på 14.30

 

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Något som smäller! Skulle gissa på att det är Christian som ser något klipp om jakt?


6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Igårkväll då jag kom hem från stan.


7. Vad tittade du på innan du började svara på den här ?

Jag tror jag var inne på facebook.

 

8. Vad har du på dig?

Haha helt ärligt..ett par rosa mjukisar och en XXL tröja! Kan man bli vackrare ?

 

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

Hm..minns inte vad jag drömde inatt men går drömde jag att Erica och Fiia dog..inte kul..

 

10. När skrattade du senast?

Igårkväll när jag skulle berätta något som jag gjorde i 7an till mamma.

 

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

En tv, en spegel, samanlagt 3 hyllor och en balettklänning.


12. Har du sett något konstigt på sistone?

Jo det känns som att jag sett massa konstigt men kommer inte på något nu..eller jo min engelska lärare.

 

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Är det här en utmaning ?

 

14. Vilken var den senaste film du såg?

Love and other drugs.

 

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

En bil utan att tveka!!

 

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Jag bor i Råne..no shit sherlock?

 

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Jag skulle ta en stor summa pengar och lägga in dom på mitt konto sen leva livet som äckligt rik och strunta i svältande barn och krig

 

18. Tycker du om att dansa?

MVG i dans..vad mer ska man säga liksom ;) he he he

 

19. George Bush?

Barack Obama ?

 

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Så långt har jag tyvärr inte planerat !

 

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

Jajjomen!

 

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Han får ju gärna nämna något om att jag är bättre än alla andra?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0