Men nanting !

Oj oj oj oj oj vad jag inte har skrivet mycket här på senaste men jag har faktiskt varit fullt upptagen men att sova för jag har faktiskt inte gjort mycket annat ! Idag tar lovet slut och jag har ångest över att börja kliva upp 05.15-05.30 varje morgon då det varit ungefär den tiden jag somnat de senaste dagarna. Tungt!

Idag har jag tänkt att styra upp mina kläder och se vad jag har egentligen. Klädhögarna som egentligen borde vara vikta är lite svåra att se igenom. Skrivit klart ett "inlägg" eller vad man nu ska kalla det på Wikispace så det känns ändå fast jag tvivlar på att det kommer att räcka så jag tänkte skriva en till lite senare.
Hade även planerat in att övningsköra men vädret ser inte ut att vela att jag ska göra det man jag tror ändå att vi tar oss en sväng för jag har planerat in att köra minst två gånger i veckan ( till att börja med ) och läsa i boken två gånger i veckan också !
Hittade denna bild när jag letade bilder till Wikispace. Är det bara jag som får
ont i magen när jag ser den här bilden om inte det ser det iaf inte så smärtfritt
ut för tanten själv ?
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0