On call

Jaha då var det fredag igen men idag känns det faktiskt som en speciel fredag. Dagen började i Andreas säng där jag legat och myst inatt. Otroligt skönt var det iaf. Var typ snöstorm när jag skulle gå till bussen men hade annat att tänka på så det var faktiskt inte så farligt. Det jag tänkte på var om Jenny klarat körkortet eller inte för hon hade uppkörning och gissa vad ? HON KLARADE DET ! Till och med jag känner mig lättat fasten det inte var jag?
Så ikväll Pojkar och Flickor, Damer och Herrar, Tanter och Gubbar blir det att glida runt med henne och något skönt sällskap! Ha det bäst för det ska jag ha iaf, Pussar!
SkoMakarTumme upp för Jenny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0