I miss you Toya..

Idag har jag en plan på att utföra operation "Hämta hem Toya". Jag har kommit fram till att Egon är bra att gå med ibland men inte alltid för han är så stark och drar sönder min händer vilket är rätt jobbigt i längden MEN vår allas underbara Toya som har bott hos min mormor under en längre tid ( utan anledning ) borde komma hem nu! Hennes bädda håller på att damma sönder och jag känner mig ensam om kvällarna!
Det är ju med Toya man vill ta långa strand promenader och ha mysiga hemma kvällar med!!
Enligt mig gör hon ingen nytta hos mormor förutom att äta ovanligt mycket och bli tjock! Näe nu är det banneme dags att ta tag i detta problem, Toya ska hem PUNGT SLUT!
.
Om ni försöker att inte titta på mina enorma biceps så kan vi även se en
extremt tom hundbädda. Det är Toyas hundbädda och jag saknar den lilla
grå pälsbollen som brukar ligga när om nätterna...
Ska göra en eget inlägg om hennes underbara hundbädda senare..

Kommentarer
Postat av: Fiia

du är ju störd

2011-05-16 @ 07:06:18
URL: http://tvahundratrettiotre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0