Marry the night

Fiia ska söva Alice och det spöregnar ute! Jag känner mig rastlösare än någonsin! Sitter och tittar ut genom fönstret i väntan på att det ska sluta regna så att jag kan gå ut och gå med Egon för det är det bästa sättet att bli av med all energi jag har i överflöd eller nja att simma brukar också funka för mig men det stänger om 15 min så det går ju inte! Har redan hunnit spela Nintendo Wii och bakat en kladdkaka ( trots att jag avskyr det..varför gör jag det även fast jag inte tycker om att baka? Jajuste jag har ju tråkigt ) för att jag har så tråkigt..bäst att jag går och kollar om det är något kvar av den! Sist jag lämnade den var den då hel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0