Frågor och svar

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Vit tröja och jeans
Vad använder du just nu för skor: converse eller keds
Favoritfärg på kläder: För det mesta svart och vitt men egentligen funkar det mesta.

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag, Erica och Andrea
Du pratade med: Mamma
Du delade en drink med: Ingen aning
Du gick på bio med: Fiia och sandra ?
Du gick på stan med: Andrea
Skällde på dig: Minns inte

Senaste
Låt du hörde:
Veronica Maggio- snälla bli min
Film du såg: Meangirls 2
Mat du åt: Lasage made by myself
Kram: Mamma
Puss: Alice
Fest: Helgen
Känslan: "Sugen på¨något men vet inte vad" känslan
Ilska: Idag
Resa: Till OK med Fiia
Glädje: Säkert något vi snackade om i bilen på väg till OK
Dröm: Inatt, Drömde att jag köpte massa kläder ?
Boken du läste: Djungelboken
Personen du träffade: Fiia
Personen du pratade i telefon med: Fiia
Personen du fick sms av: Erica
Gången du åt en 7-eleven korv: Va ? Äter inte korv iaf.
Gången du var utomhus: För några månader sen var jag i Finland men sen var det vet i 8:an då jag var på gran canaria.
Gången du sov: I natt ( kväll, morse )
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hm..länge sen !
Saken du köpte:
Godis :D

Om dig

Namn: Ida-Maia Lundin Nordqvist
Ålder: 18 
Smeknamn: Udi-booty, Udi-Marudi, Idis osv
Syskon: 5st ( 4 bröder 1 syster )
Sysselsättning: sova
Bra egenskaper:
Dåliga egenskaper: Jag har lätt att bli arg, envis ( Både bra och dåligt ), dålig förlorare osv
Linje/klass: Medieprogrammet 2:an
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Melerade
Skostorlek: 38,5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0