Brumm

Idag när jag vaknade upp hos Andrea kännde jag verkligen att det kommer att bli en skit dag. Det var dess utom regnigt och mörkt så hade bara lust att fortsätta sova bort hela dagen men eftersom att vi skulle ha ett 4 timmars nationellt prov idag kunde jag inte genomföra min plan.
Efter att jag gjort provet ( om inte gick speciellt bra  ) kände jag att jag började få lite mer flyt på dagen och det började gå lite som jag ville. Hade min första körlektion som gick rätt bra. Hade lite små saker jag var tvungen att tänka på osv! Känns skönt att äntligen börja få ett lite mer flyt i körningarna eftersom att jag bland annat bokade risk 1:an och ska dra till pite någon vecka fram över för risk 2:an..undra hur länge det tar, vi får se :)
Nu ska jag se Big brother sen ta en riktigt varm dusch så att jag somnar snabbt eftersom att jag sovlit väldigt lite de senaste dagarna men nu drar jag Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0