Avskyr busschaufförer från och med nu!

När jag vaknade i morse satt jag 10 min p sängkanten även fast jag försovit mig! Anledningen till det var för att jag funderade om det verkligen är värt att fara på skolan för att vi bara ska skriva ( vilket jag inte ens kan göra i skolan på grund ut av brist på konsentration ) på NK lektionen men trots allt tar jag mig upp, duschar, sminkar och gör mig klar för skolan! När jag väl kommer till skolan visar det sig att vi inte har någon lektion!
På svenskan skulle vi ha betygsprat vilket man inte behöver göra om man inte vill och på idrotten hade vi ingen lärare! Hade inte behövt vara i skolan idag alls!
Efter skolan går jag på stan med Erica och Andrea och köper lite nya saker sen tar jag 2 bussen hem.
När vi börjar närma oss Råneå mäker jag att han bara kör förbi så jag går ner och säger att jag skulle av i Råneå!
- Jaha jag trodde inte någon skulle av där, säger han!
Vaddå även fast ingen skulle av där så kör man ju ändå in!? Det finns kanske någon som vill hoppa på i Råneå som ska uppåt ? Största idioten på länge...
Sen när jag väl fick hoppa av p E4:ran spöregnade det, pappa svarar inte i sin mobil som vanligt, mamma är sjuk och Fiia var upptagen! Gjorde ormbergsmilen igår plus att jag var ute och gick en promenad så det känndes rätt mycket i benen när jag kom hem! Är på riktigt dåligt humör så rekomenderar er att hålla er borta från mig !
.
Städat mitt rum nu så tänkte börja skriva lite på NK rapporten så jag i alla fall kan få en början!
Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0