17 snart 18

Hörre ni pojkar och flickor, damer och herrar, tanter och gubbar, milfar och filfar nu är det bara 24timmar tills jag fyller 18 år. Jag tänkte försöka spendera mina sista 24timmar som 17år på bästa sätt. Börjar med att mysa i sängen och sova en riktigt skön sista natt som 17år. Vad mer ska man göra ? Gå och prova köpa trisslotter för att medvetet bli nekad. Sen nästa dag borde jag gå tillbaka till samma ställe då jag är 18 och prova köpa då jag verkligen får? Njaa jag vet inte riktigt än, men någor borde jag göra..kanske dra och sola ?
Just nu lyssnar jag på Veronica Maggio-17år, Kings of leon-17, Casxio- seventeen osv för att riktigt känna känslan en sista gång.
Ajja nu ska jag sova min skönhetssöm vi ses Pussss


Kommentarer
Postat av: Marika

Haha det är bra Ida! ;) Nu är det ca 4 timmar och 20 min kvar ;)



Kram på dig!

2011-05-05 @ 19:40:05
URL: http://marikai.blogg.se/
Postat av: Idamln

Haha det är bra Marika :D bra nedräkning

2011-05-05 @ 22:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0